GIAB er forsikringsselskapenes forlengede arm. Ved hjelp av tjenesten Sirkulært skadeoppgjør™ hjelper vi kundene å ta helhetlig grep om skadeoppgjørsprosessen ved å verifisere skaden og forlenge produktets levetid (eventuelt garantere at produktet blir gjenvunnet på riktig måte om det ikke kan gjenbrukes). 92 prosent av alle gjenstander som sendes til GIAB, får forlenget levetid!
Sirkulært skadeoppgjør™ innebærer at forsikringsselskapene arbeider på en ansvarsfull, bærekraftig og proaktiv måte ved å bekjempe utviklingen av bruk-og-kast-samfunnet samtidig som risikoen for utnytting av forsikringssystemet blir mye mindre. Sirkulært skadeoppgjør™ har revolusjonert forsikringsbransjen. Ved å effektivisere, standardisere og digitalisere skadeprosessen har kundene våre spart både tid og penger, samtidig som bærekraftarbeidet har blitt mer konkret.
IT-sirkelen™ og Mobilsirkelen™ kan vise til gode resultater når det gjelder både tidseffektivisering, kostnadsbesparelser og kundetilfredshet. Ved at GIAB tar hånd om hele prosessen blir behandlingen av elektronikkskader standardisert, og dere som forsikringsselskap kan konsentrere dere om de mer omfattende forsikringssakene.
En viktig del av GIABs arbeid for forsikringsbransjen er rådgivning. GIAB støtter og veileder forsikringsselskapene i ulike skadeprosesser – innen både eiendom og motor.
Vil du vite mer om hva vi kan tilby selskapet ditt?
Kontakt vår driftssjef Christian Åkerman, christian.akerman@godsinlosen.se